14.11.2008

APEL - PROŚBA O POMOC

20.11.08
Zakończenie zbiórki

Z przyjemnością informujemy, że zostały zakończone zbiórki na rzecz kolejnych podopiecznych naszej fundacji - Maćka Sapały i Jakuba Tomczaka.


Dziękujemy za Państwa zaangażowanie i nieocenioną pomoc.


Cor Infantis – fundacja na rzecz dzieci z wadami serca

A Pszetfurnia zachęca Państwa do zajrzenia tutaj...
Serce rośnie.
--------------------------------------------------------------------------------
14.11.08
Drodzy Wszyscy!

Przyłączamy się do apelu.
Ze ściśniętym sercem, ale z wiarą i nadzieją.
- Pszetfurnia


Drodz
y Tłumacze i Sympatycy Branżowego Forum Tłumaczy!

W imieniu jednej z naszych forumowych koleżanek, Basi Sapały, zwracamy się do Was
z apelem:


Pomóż zoperować serduszko mojego Maćka!

Na zdjęciu USG widać mojego synka, Maćka. Ma tu 26 tygodni. Dopóki noszę go w sobie, jest bezpieczny, ale już dziś wiem, że na świat przyjdzie ze złożoną wadą serca.

U Maćka zdiagnozowano przełożenie wielkich naczyń tętniczych i duży ubytek przegrody komorowej powodujący wspólną komorę z inwersją komór.
Życie mojego synka, a potem jego normalny rozwój będzie zależał od
skutecznego leczenia operacyjnego – jedno lub wieloetapowego,
w zależności
od ostatecznej diagnozy.

Maciek to Dar nieoczekiwany i upragniony zarazem. Niestety tylko przeze mnie. Jestem dziś jedyną osobą, na którą on może liczyć
i zrobię wszystko,
co w ludzkiej mocy, żeby mój synek dostał powtórną szansę na spełnione życie.

Taką szansą jest dla niego operacja, którą – ku mojej wielkiej radości – zgodził się przeprowadzić wybitny specjalista, profesor Edward Malec z Kliniki Uniwersyteckiej w Monachium. Koszt operacji zaplanowanej na styczeń 2009 wynosi ok. 26.000 EUR, do tego dochodzą koszty porodu od 3.000 do 6.000 EUR, ponieważ Maciek musi być operowany w pierwszych dniach swojego maleńkiego życia. Nie mam takich pieniędzy, ale wierzę głęboko, że uda mi się zebrać potrzebną sumę, choć mam tak mało czasu – dwa miesiące.
Dlatego zwracam się do Państwa, do wszystkich ludzi dobrej woli
z wielką
prośbą o wsparcie mnie w walce o życie mojego synka. Każda, najmniejsza nawet suma, to minuta, godzina, a może cały dzień życia Maćka. I wielka wdzięczność jego matki.

Wpłat można dokonywać na rachunek:
Fundacja na rzecz dzieci z wadami serca Cor Infantis
20-701 Lublin, ul. Nałęczowska 24

Nr konta: 86 1600 1101 0003 0502 1175 2150
KONIECZNIE z dopiskiem: „Maciek
Sapała"
---------------------------------

Prosimy o przekazanie apelu Basi Waszym znajomym, klientom
i Biurom
Tłumaczeń, z którymi współpracujecie. Publikujcie go we wszystkich możliwych miejscach: na uczelniach, w Waszych firmach, na forach i portalach internetowych.

MUSIMY zebrać dla Maćka i Basi te pieniądze!

Dziękujemy w imieniu Basi i własnym tym, którzy tak ofiarnie włączyli się w te akcję i tym, którzy zechcą się do niej przyłączyć.

Załoga Branżowego Forum Tłumaczy

Dopisek
(...) Wyniki całej akcji przechodzą nasze najśmielsze oczekiwania. Dziś [czyli chyba 14 listopada] rano, po 3 dniach zbiórki na koncie Maćka było już 23 tysiące złotych !

Pozwolę sobie podać również numer konta do przelewów zagranicznych, które otworzyła dla Basi monachijska klinika:

Klinikum Großhadern, Bayerische Landesbank München, (Brienner Straße 18, 80333 München) BLZ 700 500 00 20040, Verwendungszweck: Kinderherzchirurgie, Barbara Sapala, 29.11.1974
IBAN: DE41 7005 0000 0000 0200 40 , BIC: BYLADEMM

Wszelkie informacje o przebiegu akcji, inicjatywach, pomysłach oraz kontakt z Basią można znaleźć tutaj (dostępne bez rejestracji na forum tłumaczy).

Tamże do pobrania w formacie .pdf tekst apelu w języku angielskim, rosyjskim i niemieckim.

Jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc! (...)
Źródło...

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz