18.11.2008

Nie lubimy „Wyclef Jeana”

Włączamy Gadu-Gadu, a tu nam wyskakuje reklama konkursu Motoroli (fragment wyżej). Zachęceni błędem – perwersja, psiakrew – idziemy dalej,
a tam:
Motorola, razem z Ambasadorami Motoroli Wyclef Jean'em
i Fergie, z dumą ogłaszają konkurs GWIAZDA
MOTOROKR™, który odkrywa i promuje nowe talenty
Chcesz wiedzieć co jest do wygrania??
1. VIP-owska podróż życia do Nowego Jorku oraz współtworzenie muzyki z Wyclef'em i Fergie

2. Możliwość nagrania piosenki napisanej i wyprodukowanej przez Wyclef Jean'a
Mamy więc:
przez Wyclef Jeana i przez Wyclef Jean'a,
z Wyclef Jean'em i z Wyclef'em.

Wszystko źle. Powinno być:
przez Wyclefa Jeana,
z Wyclefem Jeanem,
bo Wyclef Jean odmienia się jak polskie Józef Jan.

Autorowi tych tekścików coś świtało, ale naknocił strasznie. Nie ma powodu do dumy. Motorola też nie.

Dopisek
Wyclefa Jeana od razu polubiliśmy.

4 komentarze :

  1. Dopisek przeczy tytułowi :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To smutne, że nawet w agencjach reklamowych popełniają takie błędy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nam tu, cholera, coraz smutniej, aż się zastanawiamy, czy nie zmienić specjalizacji. Chodzi nam po głowie blog o sałatkach jarzynowych.

    OdpowiedzUsuń