28.02.2011

Jestem członek z Bowidu

Towarzysze jestem Komędantem ORMO od samego założenia co dostałem 2 odznaczenia i nagrodę pieniężno. Jestem członek Prezydium, Zostałem wybrany na członka do Komitetu Gminnego w Pińczowie, Jestem Prezesem Opieki Społecznej, Jestem członek z Bowidu. Jestem Przewodniczący Spółki Wodnej. [...] Towarzysze dostałem Grafik jako Komędant Ormo rozłożyć wartę z członkuw Ormo na cały tydzień i Święta poto żeby był spokui w środowisku i musiałem dopilnować po całych nocach i nie szacowałem tego i chcem pokazać Komisyi żeja się udzielam społecznie.
Z prośby działacza PZPR do KC o zaliczenie służby w ORMO do stażu partyjnego. Źródło: artykuł Piotra Osęki w „Polityce” z 19 lutego.

Nasz automatyczny wytykacz błędów zgłupiał, a nas zaskoczyło właściwie tylko jedno: poprawne „wybrany na członka”.
 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz