22.05.2008

Jak się dawniej listy pisały (1)









Skarżysko 30/XI
Szanowny Panię!
Podługich oczekiwaniach list odebrałam za ktury dziękuję Kartę okturej pan piszę żadnej nie odbierałam i sądzę że hyba wto uwierzyż a oilę nie więc daję słowo chonoru że nie odbierałam a teraz uwieżyż więc niewiem co to mogło wtym być! ja byłabym tak długo nie czekała gdybym była miała adres a tak to zmuszona byłam czekać na list od pana. nie wiadomo kto jest winny pan jest pewny że napisał a ja że nie odebrałam. więcej niema gdzie pisać jak tylko proszę bardzo o odpis troszki prędszy bo czekam zniecierpliwością pozostaję zawsze tasama Ciapcia
na święta chyba przyjedziesz









Obraz na pocztówce sygnowany „A. Setkowicz 918” (rok słabo czytelny, niepewny).

U dołu fragment libretta „Halki”:  
Ty nie wiesz, co miłość panicza 
Z biedną góralką, nie wiesz ty!

Na rewersie (trzy języki!):
Wydawnictwo „POCZTÓWKI” w Krakowie.
Edition des cartes postales polonaises a Cracovie.
Printed in Galicya (Austrya).

Nadawczyni i adresat nieznani. Rok, w którym wysłano pocztówkę, też nieznany.

Pocztówka została uratowana z czeluści składnicy makulatury w latach sześćdziesiątych XX w.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz