12.07.2008

Pożytek z Google'a i Wikipedii

Sfotografowałem napis, który od chwili, gdy się pojawił (teraz już wiem, że prawdopodobnie cztery lata temu), minąłem mnóstwo razy w drodze do samu czy apteki, zupełnie go nie rozumiejąc.

Co to jest molesta (przecież nie ma takiego słowa) i dlaczego ta molesta (ten molesta?) to ewenement? Dlaczego 10 lat? Kto to mógł napisać? – myślałem, przechodząc obok murku z tymi słowami, kiedy jeszcze je zauważałem, dopóki mi całkiem nie zobojętniały. Dziś, sam nie wiem czemu, znowu je zauważyłem i postanowiłem sobie wyjaśnić. I już je rozumiem.

Dopisek
Ten sam murek trzy lata później:




1 komentarz :

  1. Mariusz Brzuszek Brzuszkiewicz przedstawia wiersz p.t. „Molesta”:

    Kryminalny to ewenement
    gdy molestuje dźwiękiem „element”.

    Dziękuję za uwagę. Dobranoc.
    :D

    OdpowiedzUsuń