7.11.2008

Witaj Drogi Ja Joykofia

Wiadomo, że trzeba od czasu do czasu zaglądać do przegródki ze spamem w skrzynce e-mailowej, bo trafia tam niestety nie tylko spam. Ale okazuje się, że i w spamie można coś ciekawego wyszperać, na przykład taką oto perełkę sztuki epistolarnej i translatorskiej.
Witaj Drogi Ja Joykofia,

Nazywam się Joykofia, 23 lat dziewczyna Jestem bardzo intrested do swojego profilu i zobaczył na swoim profilu
w (
www.randki.o2.pl) i tak będą wiedzieć, jak ty, ja jak ty do mnie wysłać e-maila do mojego prywatny adres (joykofiabless@yahoo.com) tak, że mogę dać Ci moje zdjęcia, aby wiedzieć, z kim i po am. I wierzyć następnie będziemy wiedzieć sobą bardzo dobrze, Pamiętaj, kolor lub odległość oznacza nic raczej prawdziwej miłości, rzetelny, opiekujący
i zrozumienia w sprawach przydzieleniu każdego człowieka life.
I będzie czekać do odczytania z you soon, Take dobrej opiece siebie i wszystko, co należy do ciebie tam bye. Here jest mój adres e-mail ponownie (
joykofiabless@yahoo.com)

Joykofia w Twojej miłości.

----------------------------

Hello Dear i am Joykofia,

My name is Joykofia, 23 years old girl I am very intrested to your profile i saw your profile the in (www.randki.o2.pl) so i will like to know you, I will like you to send me an email to my private address (joykofiabless@yahoo.com) so that i can give you my pictures for you to know whom i am. I believe after then we will know each other very well, Remember colour or distance means nothing rather true LOVE, HONEST, CARING and UNDERSTANDING matters allot in every human life. I will be waiting to read from you soon, Take good care of your self and all that belong to you over there bye. Here is my email adress again (joykofiabless@yahoo.com)

Your in love Joykofia.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz