Tak się reklamuje w warszawskim metrze Akademia Hatha-Jogi Sławomira Bubicza. Kropka w tym tekście to błąd, bo „26” nie jest tu liczebnikiem porządkowym. Byłaby uzasadniona na przykład w zdaniu zaczynającym się od słów W 26. roku istnienia Akademia...
Ktoś słyszał, że dzwonią, ale nie wiedział, w którym kościele.
Więcej...
Dopisek
Też w metrze, bez błędu.
Zastanawiam się, czy to możliwe, że nikt nie czyta takich ogłoszeń przed drukiem...
OdpowiedzUsuńBrzydką wpadkę na billboardach zaliczył Albatros: zamiast "to fascynujący thriller" mamy "o fascynujący thriller". Literówka to banalny błąd, ale na plakatach naprawdę razi...
Też to „to” bez „t” zauważyliśmy, zresztą trudno nie zauważyć.
OdpowiedzUsuńOgłoszenia przed drukiem pewnie ktoś czyta, tyle że czasem tylko mu się wydaje, że wie, gdzie dzwonią.