i trzeba ją usuwać w inny sposób (my ją wykrawamy nożem).
Kiedy nam się to zdarzyło po raz kolejny (choć ciągnęliśmy za kółko ostrożnie), postanowiliśmy zajrzeć na stronę internetową producenta – w nadziei, że znajdziemy instrukcję „jak ciągnąć, żeby nie urwać”. Instrukcji nie było, za to natknęliśmy się tam na taki oto dziwoląg językowy:
Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL, lider na rynku śmietanek, właściciel marki „łaciate”, jako pierwsza na rynku występujeJako pierwsza na rynku... Oby jako pierwsza i ostatnia.
z komunikacją śmietanek UHT. (...) Komunikacja śmietanek jest kontynuacją kampanii mleka marki „łaciate” pod hasłem DOBRE ŁACIATE, która rozpoczęła się we wrześniu br.
Komunikacja śmietanek! Różne rzeczy już widzieliśmy w języku reklamy, ale czegoś takiego jeszcze nie.
Brak komentarzy :
Prześlij komentarz