25.11.2008

Komunikacja śmietanek UHT

Każdego ranka jemy musli z mlekiem marki łaciate. Jakiś czas temu na pudełkach z tym mlekiem pojawiły się zakrętki, pod którymi są plastikowe kółka przytwierdzone do folii aluminiowej naklejonej na otwór. Żeby się dostać do mleka, trzeba oderwać folię, ciągnąc za kółko. Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie to, że czasem odrywa się nie folia od pudełka, tylko kółko od folii, a folia zostaje, gdzie była,
i trzeba ją usuwać w inny sposób (my ją wykrawamy nożem).

Kiedy nam się to zdarzyło po raz kolejny (choć ciągnęliśmy za kółko ostrożnie), postanowiliśmy zajrzeć na stronę internetową producenta – w nadziei, że znajdziemy instrukcję „jak ciągnąć, żeby nie urwać”. Instrukcji nie było, za to natknęliśmy się tam na taki oto dziwoląg językowy:
Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL, lider na rynku śmietanek, właściciel marki „łaciate”, jako pierwsza na rynku występuje
z komunikacją śmietanek
UHT. (...) Komunikacja śmietanek jest kontynuacją kampanii mleka marki „łaciate” pod hasłem DOBRE ŁACIATE, która rozpoczęła się we wrześniu br.
Jako pierwsza na rynku... Oby jako pierwsza i ostatnia.
Komunikacja śmietanek
! Różne rzeczy już widzieliśmy w języku reklamy, ale czegoś takiego jeszcze nie.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz